orolig natt

Inatt sov jag så oroligt! Vaknade flera gånger, det kändes som jag hade glömt något. Jag kollade mobilen, jag gick ut mitt i natten och kollade om jag hade låst bilen, jag kollade min kalender, kollade min pillerkarta. Klockan halv 5 fick jag nog, då tog jag mig ut på en timmes promenad.

Jag tror det har med allt som ska göras nu, känner inte riktigt att jag hinner med skolan, jobbet och samtidigt vara social! Det är de sista kurserna som ska göras nu innan sommaren, och man vill verkligen sätta dom, jag vill finnas till för vårt grupparbete men när magen strular känns det inte tillräckligt, jag vill inte lämpa över allt som det känns som jag gör just nu! Man vill prestera bäst på jobbet så att de inte ska ångra att de gav mig mer ansvar. Man vill hinna med att vara med kompisar, vara den där roliga som alltid är på topp och som är sista mannen till att stå upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0