näl andra kvällen i rad

Favorit i repris! Igår kväll fick jag åter igen åka in till Näl på grund av mina magsmärtor! Det var inte lika farligt denna gången. Men jag kom in och tog några blodprov, urinprov och en härlig dos av morfin! ;) Men eftersom alla värdena fortfarande ser bra ut så valde de att skicka hem mig inatt.. Lite irriterad kan jag väl säga att jag blev på den manliga läkarn då han misstänkte att det var mensvärk! Ena dagen tror de att jag är gravid och andra dagen har jag mensvärk! Alltså, inte för att jag har det så ofta, men mensvärk känns väl knappast såhär?!


Jag ser snart ut som en riktig pundare av alla stickmärken och blåmärken jag får i armveckena! Coolt eller!? ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Usch då Pattson, låter inte kul! Tänker på dig ska du veta, o gänget från Lund hälsar!

Hoppas du får ordning på skiten snart.

Kram

2011-05-03 @ 21:20:09
Postat av: Anna

Men ärligt!

Jag blir så trött på läkare.

Vad är det med att alla unga tjejer som kommer in med magont är gravida, har mensvärk eller typ urinvägsinfektion?

Har varit med om det flera gånger!! En gång gick det illa, jag var TRETTON år - de satsade korten på en graviditet (!!???) vilket egentligen var tarmvred. Det resulterade i att jag tog bort 1,5 m tarm, 5 operationer till och höll på att stryka med på kuppen.. Äter mediciner än idag.



Stå på dig Patricia, för guds skull!

<3

2011-05-05 @ 09:34:02
URL: http://killforkicks.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0