jag och Hans

Jag och min körlärare Hans. Vi går väl inte alltid så bra ihop kan jag väl erkänna. Jag tror inte han är van med männsikor som säger vad de verkligen tycker. Jag ifrågasatte han varför jag inte fick köra den tunga motorcykeln då det faktiskt är det jag tar körkort för, lektionen efter fick jag den tunga. Jag sa till han att  krypköra på parkeringen inte var något givande då jag övat så mycket på det hemma, lektionen efter åkte vi ut på landsvägar. Han vågar nog inte göra något annat. :P hehe Men idag, 4:de körlektionen, går vi riktigt bra ihop. Vi skratta nog för första gången! :)


Här har vi senast inköpta hjälmen av Philip på Bike. :)
Mattsvart Lazer Vertigo 1 600;- såå snygg! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0