inre blödning i bukhinnan

Efter ännu en dag på Näl igår tror de sig ha kommit på vad det vart.. :) De tror att de har kommit på vad det är.. Det är inre blödningar (kan vara mens) har kommit upp i äggledarna mot äggstockarna och hamnat på bukhinnan. Här är det meningen att det inte ska finnas blod, så om det nu blir så så gör bukhinnan uppror och det blir en irritation (en vänlig sådan som inte syns på mina värden efter alla fucking blodprov). Så nu går jag på antiflamatoriska- och smärtstillande tabletter i hopp att detta är det! Detta kan ha kommit från stress eller bara den enkla orsaken som mens.. Och så nämnde dem något om levnadsvanor..

Nu ska jag även göra mitt första tappra försök att gå till jobbet 12-19, jag har pillerdosan med mig i största hugg!!
Wish me luck! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

lite för mycket festande kanske?

2011-05-05 @ 18:47:01
Postat av: OJALA

babe, fy tusan! men glad är jag att de verkar ha hittat felet! och dina levnadsvanor är väl inte såå extrema haha ;D tror nog bara det är ren otur, stress o det troligen! så nu får du chilla ordentligt tills i sommar, jag vill ha en frisk Patte när jag är hemma, FOR GOOD, igen! Önskar så att jag hade varit där när du var på näl dock, fy! :/ tänker på dig <3

2011-05-05 @ 23:38:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0