effektiv efter 21.25

Shit vad jag är effektiv på kvällar alltså! :) Sen jag sluta jobbet halv 10 har jag hunnit med filmkväll med Jocke, sovit, plugga och nu kommit hem från Lipz. Woollaa! ;)

Tanken var bara att jag och Jocke skulle hyra "The other guys" och äta take-away från New Place. Efter en sån filmkväll efter en låång dag på jobbet  kände jag bara för att åka hem och sova. Väl hemma kunde jag inte sova, slumra till lite men vakna sen igen, så jag satte mig och plugga för att bli lite trött, men jag lyckades med varje tal jag gjorde, så jag blev pigg.. Och när alla typ smsat om att de ska ut så kan jag inte motstå, jag stod ju ändå på listan! Så nu ska jag göra ett nytt försök med att få lite sömn, måste!! Ska ju upp och jobba snart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0