chill helg

Min helg blev verkligen helt chill! Orkade inte göra något, hade ont i magen och ville bara vara för mig själv. Jag åkte till Jätten köpte mig tidningar och en mandeltårta. Tittade på matchen mellan Manchester Uni. och Barcelona. Tittade på några avsnitt av SATC. Läste massa tidningar och MC-boken. Hann även med en skypedate med Oslo innan jag gick och la mig! :)

 
Första söndagen på jag vet inte hur länge jag vaknar upp och mår verkligen jättebra med ingen bakfylla eller skallebank! :P Jag har hunnit ut och öva på mina garagevändningar, varit på Överby och inhandlat en massa spets för 700;- Olala! ;) Nu väntar jag bara på att något ska hända.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0