skallning och näsblod

Kommit hem från ännu en låång arbetsdag.. men jag klagar inte, var precis det jag behövde! :) För imorgon tänker jag träda in i min tentadvala, äntligen! ;D

Sitter nu och gör min brors hemmaprov för skojs skull. haha Han läser någon kurs liknande företagsekonomi. Jag tycker själv att det inte känns som att jag lär mig något, känns mer som om att jag glömmer bort allt så fort jag genomfört en tenta. Och detta skulle sätta mina kunskaper på prov liksom. Om jag ska va ärlig, tror han kommer få MVG på detta, hans enda genom hela gymnasiet! Jag har vidareutvecklat allt eftersom deras inkompitenta lärare har glömt en massa viktig information. Hallå liksom, rör det sig om rörlig eller fast ränta?? Utfall och avvikelse är inte det samma!!! hehe Jag kan det jag gör, det är bevisat! ;D

Och inte minst av allt! Tog mig om näsan nyss och blev påmind om skallningen jag fick inatt! Vänder mig om och ser min nerblodade nya t-shirt ligga på golvet bredvid sängen, såg inte att det var så mycket när jag slängde av mig kläderna i mörkret då jag skulle lägga mig. :/ Vaknade av ett skrik då jag la armen över ansiktet för att jag inte ville se soljljuset riktigt än. Då går jag till spegeln och ser de lila-blåa nyanserna ovanför näsan! Fuck, jag ser ju ut som en pundare! hehe

Idag hände det som gjorde hela min vecka. Åh, vad härligt det var att se han, se han le, höra hans röst. Jag la märke till sådana saker jag aldrig tänkt på förut. Och med mitt städniga oflyt såg jag ut som en pundare, ett raas! Meningen är ju att jag ska befinna mig i mitt esse nu! ;P

Ska nog sätta igång redan nu och plugga, kan ändå inte sova. Wish me luck! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0