Emils student

Har precis kommit hem ifrån Erika i väntan på att min bror Emil ska ringa och be om att bli hämtad. Jag offra mig, eller, jag gör det mer än gärna! :) Så jag tänkte att jag hinner göra ett litet inlägg om dagen innan Emil ska hämtas i U-valla! :)


Är så stolt över dig Emil! :) Låt aldrig någon trycka ned dig!
Wickan & Emil

Wickan & Emil som fortfarande inte kan låta varandra va..




Bland allt hångel lyckades jag klämma mig emellan! ;)


Senare på kvällen var vi på Butlers och åt. Vi, de fyra paren och singel-jag, vi skojar om det, men jag känner mig faktiskt ensam bland alla dom, jag är så avundsjuk på det ni har, Monika och Joel, Ulrika och Björn, Issa och Peter, Emil och Wickan! 
Och om jag ska säga en sak, jag tror personal och resterande gäster trodde vi var dumma i huvudet när vi började med leken "Shiipp-booi". Skrattade så jag fick ont i käke och mage!




Här har vi HELA min underbara familj! :)

Godnatt på er andra, jag sätter mig i bilen, nu blir det fan-i-mig Bandit på hög volym om jag ska hålla mig vaken! :P Imorgon är det Wickans tur att fira studenten! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0