Risk2an avklarad!! ;D

Idag var det, yes, idag var dagen då jag gjorde Risk2an!!! Wow vad kul!! Roligare än Liseberg, och även dyrare, 2 700 gick hela kalaset uppe på Glimmingen på! Wowza! Vi fick gå igenom en massa roliga moment, och eftersom jag var den som aldrig kunde hålla tyst var det jag som åkte på att göra alla dumma grejer. Gå ut i korsningar då min körlärare kommer i 50km/h och ska försöka att inte köra på mig!! Vi lärde oss bromssträckor.. :P haha Jag fick köra motorcykel i en korsning då körläraren kommer i en lastbil och "ska inte" se mig pga A-stolpen.. Ok, jag fattade hinten efter ett tag! ;D hehe

Risk2an drog ut lite på tiden, mer än vad jag hade trott. Jag hade räknat ut att parkeringen är nog tillgänglig till kl 19 idag. Yes, klockan 19 står jag i korsen vid torget, ser parkeringens ägare och tänker shiit! Men hinner till parkeringen (konstigt nog innan) för att åka iväg och när jag sen åker förbi ser jag att parkeringens ägare parkera. Grym tajming eller vad!? Puhuu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0