the tourist

Igår bar det iväg till Gbg igen för bio. Jag och Jocke-boy gick på The Tourist med Angelina Jolie och Johnny Depp. Vi lagade lite tacos hemma hos mig och satt och snacka om vad man skulle kunna hitta på en torsdagskväll, och bio sitter ju aldrig fel liksom, eller? :P Så vi satte oss i bilen och gasade iväg. :P

The tourist föll inte mig i smaken faktiskt, jag tyckte inte den var så bra. Jag skulle vilja ha mer action. Man hade ju räknat med det med Angelina Jolie i roll-listan. Men ack, hon har blivit gammal och tråkig! Det är förstås bara min personliga åsikt om henne.


Kommentarer
Postat av: Issa

Åh jag verkligen älskade filmen :)

2011-02-04 @ 20:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0