övernattning hos Anna K.

Det var övernattning på Elefanten inatt, men inte för att det blev någon pubrunda för min del.. Det blev nämligen en helkväll med Anna K.. :D

Här gör vi iordning lite tacos, eftersom Anna är veggo blev det med corn, inte så pjåkigt om ni frågar mig! ;D






Taco-ätande framför Idol.. :)


Och efter det så pluggade vi också, inte illa det.. Sen slutade det med att vi kolla på Scrubs tills vi somna..
Det var så otroligt mysigt! Det var länge sen jag och Anna var, bara vi.. Och jag märkte igår att jag saknat det, något så oerhört!

När jag promenerade från Elefanten imorses vid 7-tiden anade jag inte att min arbetsdag skulle sluta i hela 14 timmar!! Härligt, härligt! ;D

Mamma är så gullig.. efter att jag varit lite nere den senaste veckan hade hon bestämt sig att hon skulle laga en fin middag till mig/oss idag, och nu, klockan 10 på kvällen.. Står mamma och lagar denna middagen.. Egentligen vill jag bara gå coh lägga mig, för imorgon väntar BARA ett 11-timmars-pass på jobbet..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0