not in town

Är jag stressad nu eller vad!? Fixar mig för förfesten, och klockan är bara 13.30, och tro det eller ej, jag är ändå försenad nu! Tack vare att killarna ska stryka skjortor och besöka systemet! :P haha Det tar ju faktiskt någon timme för att ta sig till förfesten också, så ni kan ju nu räkna ut att det hela utspelar sig inte i Trollhättan, så ni kan ta det lugnt, Patte is not in town tonight! ;)


Den osminkade sanningen! ;D haha Bara en touch av läppglans, jag ska inte ljuga! :P
Denna outfit blir det ikväll, puderrosa volang klänning från H&M och skinande leggins även dom från H&M.

Och jag som i princip gått och lagt mig 8 varje dag denna vecka, hur ska jag klara av detta inatt!? ;O Wish me luck!! ;)

Och du.. jag saknar dig! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0