garaget

Gårdagen spenderades i garaget för att fixa till min lilla pärla! ;D Jag tvättade den, dammsög och vaxade, och så tvättade jag sätena för att bli av med den hemska röklukten av den tidigare ägaren! Och tro det eller ej, jag har en doftgran!! Vilket jag sagt aldrig skulle komma in i min bil, men detta är bara till början, tills jag tänker plantera den ljuvliga "Patte-lukten"! ;D haha Jag kollade även luften i däckena och kopplade om radion.. Det ni, det trodde ni inte jag kunde va?! ;D

Här har vi en smutsig "befor-shoot"! hehe


Efter detta tyckte jag att jag förtjänade en riktig utekväll, men ingen av mina brudar var på! :( Men jag kan ju säga att den slutade lyckligare än förväntat med de bästa personerna! :)

Nu så har jag precis kommit hem från min storshopping på BILTEMA. ;D Kanske att jag fortsätter med bilen ikväll, nu ska jag i alla fall till Slätthult och jogga! Själv eftersom min kompanjon Issa är bortrest (The big apple)! ;)

Take care


Kommentarer
Postat av: Cornelia

va snygg den va! Vilken årsmodell är det?

2010-10-10 @ 21:17:38
URL: http://www.conken.blogspot.com
Postat av: Issa

Är mycket imponerad!!

2010-10-14 @ 16:56:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0