vart är min plånbok!?

HAHAHAHAHA jag måste bara informera er om hur dum i huvudet jag är!

Skulle ju ta och åka till affären då jag går runt och letar efter min plånbok, letar verkligen överallt. Hittar den inte, kollar till och med om jag kanske slått in den med Åsas pressent, kollar bland kläderna jag handlat idag, kollar på soffan, genomgår hela mitt rum, alla påsar, alla jackor, alla väskor (som jag vet att jag använt idag *som om att det är så många* haha)..

Så går jag slutligen till kylskåpet, där ligger min plånbok! Vem är så dum och lägger sin plånbok i kylskåpet?? Jag har ju hört om människor som fryser sina tillgångar, men what a fuck!? ;D haha Nu ska jag i alla fall åka! :) Ciaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0