ingen heting

Inget får en att må bättre än shopping alltså!!! ;D
Detta blev resultatet efter ett besök på Överby med Anna J. :)


Dags för att bunkra upp sig för kylan. Eftersom man inte har någon heting att värma sig med. ;) hehe
Grocstickad kofta 299;- /GinaTricot
Sliten tröja 249;- /GinaTricot


Man måste ju ha lite undertill också, right? ;)
Svarta shorts (jättesnyggt med tjocka strumpbyxor i alla dess färger) 249;- /GinaTricot
Coola tights 199;- /GinaTricot


Efter att ha kommit ur GinaTricot med bara mörka och deprimerande kläder hittade jag precis det jag behövde, i en skobutik, vart annars liksom? ;)
Leopardmönstrade kilklackar 699;- /SCORETTE

Nu ska jag sätta mig lite med plugget, ikväll har jag nog lyckats dra ihop tjejerna för lite bio! Najjs! :)

A little small talk, a smile and baby I was stuck
I still don't know what you've done with me


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0