sockerkaka till mormor

Försöker verkligen plugga, men det går sådär, blandar ihop alla paragrafer angående konsumenträtt och köprätt!!! Räcker det inte bara att veta att köprätten gäller näringsidkare emellan!? Ser inte varför det ska vara nästan 2 timmar inaspelade föreläsningar om detta!! ;) hehe

Bakar en sockerkaka som jag ska ta med mig till mormor på fika sen. Hon har inte mått så bra de senaste dagarna, så tänkte göra henne lite glad. Jag kommer ihåg när jag var liten brukade alltid mormor ta med sig sina hembakade sockerkakor när jag var sjuk. Dax för payback, men det gör jag mer än gärna! :)

Först är det besiktning för Getzen som gäller.. :) Förresten, det höll ju på och sluta bra.. På väg hem från gymmet imorses tappar bilen greppet om vägen, och rakt mot ingenstans. Det skulle verkligen vara min optimala otur samma dag som den ska besiktas att köra av vägen..

Ciaoo!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0