konkurrensen på Lipz

Igår vände jag och Daniel kosan till Lipz för att kolla in konkurrensen till hans nya jobb.

För er som inte vet; Daniel och en annan brud "tävlar" om jobbet som nattklubbsvärd på Lipz. Så de får var sin torsdag och den som drar in mest får jobbet helt enkelt. Igår var det då brudens kväll, nästa torsdag däremot är det Daniels kväll.

Jag och Daniel spendera största delen av kvällen i pianobaren och lyssna på Trollhättans bästa trubadurer, Johan, Max och David! :)



Vanligtvis går jag inte till Lipz torsdagar, till största del att inte stöta på en viss person. Inget emot henne, verkligen inte, men den klumpen jag får i magen varje gång jag ser henne, oförklarlig! Har inte varit där sen skolavslutningsveckan, och trodde att jag inte skulle ha sån maximal otur just denna torsdagen, men självklart..

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0