two times in a day

Vem har sagt att man inte kan jobba flera gånger på samma dag?! ;D Jo, jag hade turen. Jobbet ringde och jag fick jobba ytterligare lite 14.15-19.45! :D

Efter jobbet hämtade jag upp Madde och vidare till streetracet på SAAB. :) Vi fick äntligen glassa runt i Santa Fen! ;D (familjens stadsjeep som jag sällan får låna)





Kvällen slutades med en rejäl bit av hemmagjord jordgubb- och blåbärs-paj! Mums.. ;)

Nu ska gå till kojjs, kanske hinna läsa lite ur boken jag börjat läsa. För imorgon ska det upp tidigt och avgasrör svetsas! ;D

Take care


Kommentarer
Postat av: madde

Gud vilka fina bilder som kommer upp här :P tror att jag ska sluta att ställa upp på det i fortsättningen:P

2010-05-08 @ 09:25:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0