levande zombi

Jag får snart ett migränanfall! Jag har inte kunnat sova under 2 veckors tid nu. Jag har sådana mardrömmar, jag kan på något sätt inte somna för då vet jag vad jag kommer att drömma, sen när jag väl somnat vaknar jag antingen kallsvettig eller med världens puls och anfådd. Jag drömmer om att jag dör eller om andra hemska situationer, och jag vill säga er, jag vet inte hur många fler sätt det går att dö på, men vi lär se. ;) Men i alla fall, det jag vill komma fram till är att jag är som en levande zombi! Det är så typiskt nu speciellt eftersom jag har tenta på onsdag!! Vi får hålla tummarna helt enkelt.. Nu ska jag tillbaka till plugget..

Chao


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0