mormor 77 bast

Det var verkligen skönt att komma tillbaka till skolan igen. Jag och Frida började med vårt inlämningsarbete, nästan klart. Nu är det bara att ordbajsa om diagram hit och dit. ;P hehe

Nu ska jag snart iväg till min mormor, hon fyller nämligen 77 år idag på den internationella kvinnodagen! Rätt passande dag om du frågar mig, för hon är nog den starkaste kvinna jag mött! 



Jag kan inte fatta det, att hon blir äldre. Ibland skräms jag av tanken. Men det får mig bara att uppskatta tiden med henne ännu mer! Älskar henne så mycket, hon är verkligen någon jag ser upp till. Hon har alltid varit den där hurtbullen som alltid cyklat i alla väder (men inte längre då), sen sminkar hon sig och fortfarande färgar jag håret på henne i hennes älsklingsfärg röd. Hon är den coolaste, jag ska bli som henne! Hon säger aldrig något ont om någon, och det finns ingen som har något emot henne. Världens snällaste mormor, ja, det har jag! :D

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0