komaveckan

Det är ändå lite saker som hänt under koma-veckan som gått. :) Låt mig summera..

Ni kan ju säkert gissa på att en beställning från H&M kom hem, det är så roligt, eller ska man säga sorgligt att ombudet (Syltekiosken) sa att jag itne längre behöver visa legitimation, eftersom dem vet vem jag är och att jag kommer dit en gång i veckan och hämtar paket från H&M. :P Sen fick jag även hem bonus från H&M, det vill säga den summa som jag handlat för år 2009. Vi säger såhär, jag fick guldbonus! Alltså har jag köpt för 12 000, bara från H&M! :O Inte konstigt att pengarna bara försvinner. :P
I min beställning denna gången ingick det en jeansjacka, långklänning och en svart tröja från Sonia Rykel. Det var inte mycket jag gillade från hennes kollaktion, eller gillade gjorde jag, men inget som passa mig. Så jag fick köra på något neutralt, för något från Sonia Rykel var jag ju bara tvungen att ha! :D
  

Dock hittar jag ingen bild på min tröja från Sonia Rykel. Ni lär få se den på en dagens outfit inom kort! ;D

Sedan var jag på bio, Alice i Underlandet. Är Tim Burton sjuk eller vad, han lyckas föra fram sina ideér på det sjukaste vis. Grym fantasi om karaktärer och miljön runt om kring, lovely! ;)

 

Innan bion blev det även en fika med dessa brudar. Vi testade det nya fiket Café Slussen (gamla Oléarys), riktigt billigt. Min varma choklad gick på ynka 25;- :)



Sen skulle jag inte vilja påstå att det hände så mycket mer än ryggläge i sängen.

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0