givenchy

När man sitter här hemma sjuk i sin säng finns det inte mycket annat att göra än att kolla in vårtrenderna av de stora modeskaparna.

Och jag har fastnat för den randiga kavajen från GIVENCHY. Måste hitta en kopia! :D


Men jag hittade även andra favoriter i deras vårkollektion.
   
Den svarta diskreta byxdressen är något så oerhört het, har länge velat ha den från H&M, men den har varit slutsåld sen en lång tid tillbaka. :( Den andra bilden gav mig ideén att det faktiskt kan va snygg att ha en klänning till ett par byxor på en snyggt sätt, utan att det blir kaka på kaka. I'll show you some day!

    
Dessa tog jag med för att få lite sommar. Klänningar i galna mönster, och stora vita tunikor.

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0