the anchorman

Massagen var helt ok. Det var jätteskönt! Vissa partier gjorde mer ont, och han gav sig verkligen inte förrän jag kunde slappna av på just dem partierna. Men jag tycker nu såhär efter att det inte är någon större förändring, det mesta känns som vanligt.

Efter jobbet blev det filmkväll hos Jonathan. Men för att ta mig dit fick jag gå Gröna stigen själv i mörkret och regnet. Vi kollade mer på flygresor, hyrbilar och annat skojs inför sommarplaneringen. Och all denna kalkylering var allt för avancerad för Toni, som alltid fick ut oliak svar. haha

Till slut såg vi The Anchorman med Will Ferrell. Såg inte klart den, men den var i typiskt will-ferrell-stuk om jag säger så.

 

Tjockisarna och jag beställde även pizza från Mysingen! Och jag som deffar, fy fan, jag borde skämmas!! ;D

 



Nu ska jag försöka sova, jag vet att jag inte kommer lyckas med det dem närmsta timmarna. Det finns något annat så mycket större som har min uppmärksamhet.

Imorgon blir det jobb 10.15-19.30 och så Lipz med brudarna och grabbarna.

Take care


Kommentarer
Postat av: TILDA

vad är det som stör tankarna ?

är du kär?;)

2010-04-01 @ 23:29:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0