tenta i micro

Idag blir det mycket, vet inte äns om jag hinner med allt. Idag är det tenta i Micro klockan 13.00. Så innan det ska jag ta tag i det sista, lite sent ute, jag vet! Räknar inte med att klara den egentligen eftersom jag bara gett den 2 dagars plugg, men att klara den skulle jag inte ha något emot, eller vad tror ni!? ;)

Efter det ska jag ta tag i plugget till lördagens tenta i Macro. :P



Vi får inte heller glömma att det är ikväll GinaTricot har sin tjejkväll med 20% på hela sortimenetet 19.00-21.00! Så ni vet vart ni kommer finna mig ikväll.. ryckandes i kläder! ;) Nu fick jag percis en syn ur En shopaholics bekännelser då hon brottas om ett par stövlar, har ni sett den? :) Det farligaste är att det är även löning idag, ska försöka hålla mig för att inte spendera så mycket! ;)

Sen är det våffeldagen idag, så jag ska även hinna med att göra lite våfflor åt familjen.

 

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0