tandvärk = huvudvärk

Dagen har varit hemsk, den lätta huvudvärken från igår satt i sig hela dagen. Jag tror det berodde på min tandvärk som har strålat mot huvudet som i sin tur lett till en ihärdig huvudvärk. Så mina fyra timmar på jobbet kändes som 1470 timmar! ;D haha

Imorgon blir det jobb 12-21, efter det Lipz. Hoppas bara att tandvärken försvunnit. Får helt enkelt ta till spriten! ;D

Jaja, nog snackat om mig. Idag håller jag tummarna för Ojala som är på sin första dejt i Bryssel och den andra tummen blir för Tim som är på skyttetävling ikväll långt bort-i-bort. ;P

Efter nyheter från Bryssel blev det inte av någon dejt. :/ Men den är förflyttad till imorgon om jag förstått rätt. :)

Take care


Kommentarer
Postat av: Anna

Meeen! Gå till tandläkaren, det kommer att vara värt varenda krona när han har vevat sina magic hands! Tandvärk är vidrigt och förmodligen djävulens värsta påfund (det lät kristet..menmen) Ipren kan dämpa det värsta till du kommer iväg. Såså, iväg nu!

2010-03-20 @ 20:01:08
URL: http://killforkicks.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0