sommartiden har börjat för mig

Har legat vaken i 2 timmar nu! Sommatiden har börjat för Patten. ;) Jag trivs inte med persienner, jag har inte äns gardiner. I alla fall, nu har solen börjat stiga upp redan klockan 7 på mornarna. Och det är udnerbart vill jag säga er, man får mycket mer gjort och du blir mycket gladare under dagen! Se på mig liksom ;D haha

Jag har inte fått så mycket sömn inatt, det är så att min fläkt har varit kall på grund av dels den kalla luften, men det har även läckt in vatten från taket in på vinden på mina ventialtionsrör, om jag nu fattat rätt. :P Så nu står det en dundrande grej för fukt och sådant i köket. Ingen som erbjuder sin säng inatt kanske? ;D mohaha

Nu ska jag gå ut och lägga mig i solen, kanske en liten powernap där ute. ;)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0