slut på allt depp nu, nya tag!

Förlåt, jag ska sluta att vara så depp nu. Det roliga är faktiskt att jag har inge gått miste om så mycket läsare fast än jag inte gjort så roliga inlägg. :)

Det var här om dagen då Madde kom förbi, hon hade blivit så orolig av att jag inte svarat. Förlåt till alla er som försökt få tag i mig. Vi satt där tillsammans, det räckte med en kram. Vi sa inte mycket, det behövdes inte. Vi visste redan båda två vad det handla om. Och inte skulle det bli bättre av att sitta hemma och deppa. Hon är en så otrolig människa, hon delar med sig av sin glädje! Hon fick mig ut till gymmet, fika på stan, bio och nu ikväll ska vi till Lipz. Riktig stor guldstjärna till henne! :D

Take care


Kommentarer
Postat av: m

det är du som är stjärnan:)

2010-03-05 @ 02:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0