sjuk familj, men jag älskar den

Älskar jag min sjuka familj eller vad?! ;D Dem tyckte att det vart synd om mig när jag varit sängliggandes med magsjuka och förskylning så dem gjorde min favoritmat idag och väntade på att jag slutade jobbet. Väl under middagen fick jag för mig att raka Björns skägg till något coolt, så det blev ett streck från underläppen ner till hakan. Och han tänker behålla det.. haha :P Sen slutade det med att vi hade matkrig allesammans. Hysteriskt kul! :D

Nu ska jag sitta och invänta Solsidan, den bästa humorserien jag någonsin sett, då är jag ändå ett grymt stort fan av Hipp Hipp. ;) Sen inatt ska jag se filmen jag hyrde idag, 2012! Ville gå på den när den gick på bio, men det var ingen som var sugen på den när millenium-trilogin, harry potter och jag vet inte vad det var för filmer som gick då. :P

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0