särbehandlingen har startat utan äns någon diagnos

Särbehandlingen hade redan börjat innan jag kom hem idag. Mamma hade kollat upp på internet om laktos, och jag hade passat in i profilen om man säger så. Jag hade fått en egen hylla i kylskåpet med laktosfria grejer. Idag vid köksbordet fick de andra dricka mjölk och jag blaskig soyamjölk! Det är precis det här jag inte gillar, jag visste att det skulle bli särbehandling. Jag vill inte behöva oroa mig för vad jag stoppar i mig. Nu måste jag till vårdcentralen för att motbevisa henne!

Ligger i sängen, med magkramp, och kollar på SATC. Önskar att han kunde komma med skumbananer och dra sin hand genom mitt hår tills jag somna. Som förr..?

Take care


Kommentarer
Postat av: Ojalalala

Du har ju precis samma symptom som jag hade. Dels hade jag ju så i november, då låg jag ju i sängen i flera dagar. Icke gluten sa doktorn, då kräks man i dagar i streck. Men magkatarr är möjligt att du har, det bekräftade vi att jag hade. Slutade ju med vanlig mjölk precis som du, vet je om det hjälpte för jag fick ju samma katarr när ni var här, och då hade jag inte druckit nån mjölk alls! Så jag tror inte du ska oroa dig alltför mkt, och använd dessa ord emot din mammas argument, så hon kan lugna sig :)

2010-03-09 @ 19:17:19
URL: http://olgasdaily.blogg.se/
Postat av: Anonym

Usch ingen höjdare, fast den laktosfria filen oh mjölken är det faktiskt ingen smakskillnad på men soja uhhh..

Och nu får du faktiskt once and for all, ta och komma över det där skithuvet och inse att du är värd så sjukt mycket bättre!! Visa att du har lite stake (även fast du inte har det haha)

Det var faktisk internationella kvinnodagen igår!

2010-03-09 @ 22:36:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0