nykter, men spyr? psykiskt?

Nu hoppas jag ändå få lite sömn. Jag hade en klump i magen enda sen jag var på Lipz, och om jag ska va ärlig så trodde jag att det var för att jag såg henne där. Jag vet inte vad jag ska göra när våra blickar möts, jag ler, jag borde se hur dum som hellst enligt henne. Okej, men jag fick sovit en halvtimme, sen bröt det ut ordentligt. Jag har spytt i 2 timmar nu.. Fy fan, och jag som trodde man skulle slippa detta när man gått och blivit nykter! :P

För er som inte vet så är det så att jag gått och blivit nykter! Jajjamensan! Jag har aldrig varit ett stort fan av den där spriten i alla fall, det är nästan bara den underbart goda cosmon som lockar ibland. :) Jag har valt att vara tills jag vet inte vad, sommaren. Orsaken är väl egentligen att jag tänkt ta träningen mer seriös. Jag vill se resultat inför beachen 2010! ;) Och jag har läst igenom hur mycket sprit gör med din kropp, shit vad den fuckar upp systemet, det är inte bara hjärnan, utan muskeluppbyggnaden hämmas så långt som 3 dagar efter spritintag. Och vet ni vad, 1 öl innehåller lika många kalorier som 10 kanelbullar. Hellre att sätter jag mig med en påse bullar och mjölk. ;P

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0