möta våren i ett par ridskor

Shoppingen på Torp blev inte så farlig i alla fall;)

Det blev ett par tidiga vårskor som jag länge tänkt eftersom jag tröttnat på mina grova boots, och converse är det lite för tidigt med. Jag behöver något mellanting. Och det hittade jag på Hööks av alla ställen, 349;- :P


Skulle köpa VOUGE när jag ändå var på Pressbyrån. Men väl där lockades jag mer av BAZAAR som Ojala hade tippsat om. Och eftersom det står i alla tidningar att det är djuriskt i vår så vill jag inte va sämre, utan jag tar det med mig till gymmet, LEOPARDMÖNSTRAD SPORTBH från H&M 149;- ;D


Take care


Kommentarer
Postat av: Annika

Ridskor gillar vi ;) har flera stycken här hemma :P haha

2010-03-15 @ 17:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0