mini-ström-avbrott

Dagen på jobbet var inte lika händelserik. Det blev ett litet strömavbrott i kassan, så allt i kassan utan skärmen släcktes. Lite mysigt.. ;)

Sen kom han han till Willys igen, idag var det storhandling på G. Jag visste inte vad jag skulle göra, när han kommer sådär blir jag alldeles yr och kan inte tänka riktigt. Det blir som en sorts kortslutning.  Det är därför jag har Stina som berättar vad jag ska göra.. hehe :P Jag känner mig varm i hela kroppen, även ansiktet blossar upp. Och så får jag en olustig känsla i magen och benen darrar som att dem kommer vika sig under mig. Och att han hade sina arbetskläder och sitt nya hårklipp gjorde det inte lättare. Hjälp mig någon! :P 

Nu ska jag börja göra mig iordning för sängen så att jag bara kan slockna efter Criminal Minds. För imorgon ska det börjas tidigt. Ska köra min mormor till frisören och så plugga i skolan tills jag ska jobba, 15.00-19.30. Sen får jag se vad det blir, det är ju faktiskt fredag, så något borde jag kunna hitta på. :) I värsta fall hyr jag en film och gottar ner mig med en godispåse. :)

Take care


Kommentarer
Postat av: Iet

ärre alfred du snackar om?

2010-03-18 @ 21:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0