min och fridas belöning

Hela dagen har varit så fantastisk bra! Den började redan när jag klev ur duschen i morses och där stod en kille! ;O hehe En kille som fixar ventilationen i mitt rum (det har blåst ut 2-gradig luft i mitt rum, så det har varit lite kyligt om nätterna), och så frågade han efter mitt nummer. Tagen utan underbyxor bokstavligt talat! ;D haha
Jaja, dagen fortsatte helt felfritt i skolan. Det gick så bra att jag och Frida började fundera ut belöningar, antingen skulle det bli fika på Strandgatan eller shoppingrunda på Överby. För min del blev det bara en fika, men Frida tror jag tog även en runda på Överby. :)





Vanligt fredagsbeteénde bland oss.. ;) haha

Jobbet gick även det jättebra, trevliga kunder, dock en som dumförklarade mig, men det är bara att skratta åt. Det är någopt spec. med kunder som verkligen vill va otrevliga så är man übertrevlig tillbaka, jag frågade hur det stod till med herrn' och önskade han en trevlig helg, tror ni han såg frågande ut eller vad!? :)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0