lördagskväll utanför lipz

Idag blev inte alls som beräknat. Jag hade först inte tänkt gå till lipz, jag skulle inte äns till förfesten. Men så blev det som det blev. På förfesten blev jag så taggad så jag bestämde mig för att följa med in på lipz, i byxor och skjorta? Inte likt mig som alltid tar på mig en klänning, men det var ju inte beräknat så att säga. Men väl utanför lipz stöter jag på oväntat sällskap vilket får mig att tappa partymoodet direkt. Så jag står utanför lipz i 45 min och väntar på att de andra ska bli klara så att vi kan åka till donken. :P Är jag knepi? JAA! ;)

Bilder från gårdagen kommer upp senare idag hoppas jag. :)

Nu ska jag sätta mig i bilen och åka till skolan och plugga, tentavecka!! Full rulle och inget liv! ;D

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0