lördag med thell

Gårdagen började fantastiskt, jag vakna upp, helt OK! Inte ont någon stans. Kände smaken av livet igen! ;) hehe

Igår var det GUs årsmöte vilket jag kände att gå på för eftersom jag inte hunnit vara aktiv sen i november. :( Väl där kände jag magknipet komma krypande och fick åka hem.

Men det räckte med en halvtimme i sängen innan jag sa till mig själv att jag itne tänker låta magen styra mitt liv, så jag satte klacken mot Strandgatan och en fika med Johanna Thell. :)


Det var egentligen fest inplanerat men eftersom magen fick göra sin röst hörd blev det filmkväll hos mig istället med popcorn. :)


Och sen kom även boysen, Alfred och Hans. Det blev James Bond - Världen räcker inte till och Fjorton suger. :P
Seriöst, jag fick inte in någon bra bild på dem, men det här är den bästa jag fick ut av det! haha


Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0