livet före chanel

Jag har mått så himla dåligt idag, jag vet inte vad det är med mig. Idag har jag faktiskt velat gå upp, men då har jag känt mig alldeles svimfärdig. Det känns som kroppen ger efter, jag har ont i armar och ben, rygg och huvud.
Så här har vi mig och min sängkamrat för dagen. ;)


Nu senare på kvällen kom Madde förbi med lite godis och film. Coco, livet före CHANEL. Dumt för mig som inte får ner godis, det är bara yoghurt som gäller för mig. :(

Filmen var bra. Men det var inte förrän vid slutet som jag började gilla den, först då började hon utveckla sin fantasi till fullo och producera sina fantastiska kläder. Under filmen klädde hon sig mest pojklikt, väldigt typiskt, men inte lika stilfullt som det blir fram mot slutet. Jag antar att det var väl därför den hette livet före CHANEL. :P

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0