lipz med paradise hotel

Idag var jag på Lipz med brudarna och ett gäng killar från lumpen. :) Superskoj. Som vanligt är jag så dålig på att ta med mig kameran, men vi hann med en bild innan utgång, fler bilder från förfesten kommer säkert upp imorgon hoppas jag. :) På Lipz i alla fall var ju några från Paradise Hotel, kalla mig dum men fatta aldrig vilka dessa gubbar var (följde aldrig serien). Och alla blev helt hysteriska så fort dom killarna gick förbi, inget märkvärdigt om ni frågar mig. :P Lär bli dödad av de flesta tjejerna efter denna kommentaren. :P


Jag hade på mig en enkel svart tubtopp, svart kjol med volang som framhäver de rätta kurvorna. ;) Allt det från H&M. Sen lade jag till en nitskärp från BikBok. Vipps, så har man en simpel party"klänning"! :)

 

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0