klädsortering

Det är lite tråkigt. Att ha alla tentor gjorda, inget jobb, regn och alla andra förfestar (redan). Känner mig redan rastlös. :P Jag tog ett lååångt bad förut med skum, hårinpackning, rakning och hela kittet!

Sen blev det den eftertraktade videochatten med Ojala, har ju inte kunnat närma mig en data på flera dagar. Och saker har jag missat, så det blev en hel del uppdateringar från Bryssel. :)

Och vad skulle jag nu göra? För tidigt att anlända till festen (fint folk kommer alltid sent). Så jag gjorde storsortering av alla mina kläder. Räknade att jag har över 30 linnen och jag använder typ bara 5 av dem! :O Skärpning! Och skor har jag räknat ut, det är över 50 par! :O Inte konstigt att jag är pank! :P

Jag har testat alla mina jeans och gamla kläder, det mesta var för stort. Och jag kunde avläsa från de flesta storlekarna att jag gått ner 2 storlekar på ett år! :D Jippi.. Vart tvungen att slänga 6 par jeans och 2 klänningar på grund av att dem var för stora. Inget gör en flicka så lycklig som framgångar som dessa! ;D

Såhär ser det ut när jag har klädsortering, eller vad man kan kalla detta kaoset! ;)

 

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0