gick hem från skolan

Nu lär ni tycka att detta är nog världens tråkigaste blogg som skriver om vädret. Men jag måste bara inflika det underbara vädret idag, det gör mig på så gott humör. Jag vet inte om det bara har med vädret att göra eller om det faktiskt är så att jag börjar se att det ljusnar.

Efter skolan var planerna inte många, så jag bestämde mig för att ta den 9 km långa promenaden hem från stan, i converse! Jag kan lova er att det känns såhär frammåt kvällskvisten, men inte ska en sån simpel sak förstöra. :)

Imorgon blir det skola, och även massage på Thermal spa efter. Det är första gången jag någonsin går på massage, lite nervös är jag eftersom jag hört att det gör jävligt ont första gången. Jag ska ge er en detaljerad uppföljning imorgon kväll. ;)

Jag ska även hinna jobba också, 17.15-20.30. :)

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0