ensam på högskolan i ytterligare 2 timmar

Då sitter jag på skolan idag igen, nu är det bara jag kvar. Tänkt sitta 2 timmar till, det börjar bli mörkt. Jag har i alla fall kommit rätt långt, börjat plugga på Micro (den tenta jag missa då jag for till Bryssel) också. Så nu pluggar jag Micro och Macro för fullt, och det stämmer det dem säger, lätt att blanda ihop alla uttryck så som MPL, MR och MC. Dessa uttryck finns både i Micro och Macro men betyder olika.

Det är rätt kul och se allt sjukt som folk som hänger här på kvällarna, det är indier som går runt barfota och jag vet inte vad det är för folk. Alla er som trodde att det bara var intelligenta människor på högskolan har fel, det finns en hel del knepiga typer också, inte för att vara fördomsfull. :P

Jaja, ska sätta mig och fortsätta med studierna. Och pepparsprayet har jag i största hugg ifall en farlig indie kommer förbi. :P

 

Take care


Kommentarer
Postat av: Ojalalala

Haha se upp för dom dära ;) jag minns mär han den ena indien kom o lämnade sin laptop hos oss, helt crazy ju XD

2010-03-22 @ 19:39:44
URL: http://olgasdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0