midsommar -10

Kom på att jag glömt uppdatera er om min midsommar! Just fabolus! Den firades ute i Kungshamn med tjejerna och Linus med hans lumparpolare. :) Den var superduper, det är för att jag jämför den med förra året, fast efter vidare eftertanke så kan vad som hellst slå den!! ;D Ja, vad mer finns det att säga, en typisk midsommar ute vid kusten med fint väder för en gångs skull! Jippi! :D


Grillmästaren, alla har vi en i gänget som tar på sig hedersuppdraget! ;D






Huset vi var i låg perfekt belägrat vid Smögens camping där allt möjligt folk befann sig, en hel Trollhätte-folk också! :)














På väg in till Kungshamn för att göra stan osäker, dock blev den rätt kort efter att ryktet spridit sig om att inträdet till Baden låg på 300;-



Eftersom jag skulle börja jobba dagen efter redan klockan 10 var jag tvungen att ta bilen (JAA, nykter!) hem under natten, tog även svängen förbi Lysekil för att va med i någon annan persons midsommarfirande! Så hemma i sängen var jag klockan 5! Det var ett tufft dygn, men det var det värt! ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0