my birthday in alnya

Sista dagen! Och inte nog med det, även min födelsedag! ;D haha Nej då, ni har itne missat den! ;D När jag och Madde var på restaurangen första dagen var det en som fyllde år och fick en till synes god chokladtårta fick vi suget! Så va fan, jag ska ändå fylla år snart. Så vi sa att jag fyllde år på fredagen! Då var det kalas må jag säga!! ;D


Vattenmelon fylld med sprit, den tog oss 3 timmar att dricka upp! Och jag kan seriöst säga att jag fortfarande var full på flyget hem dagen efter! ;D haha





Om jag ska va ärlig så har jag lite dåligt samvete att jag ljög för dem om min födelsedag, för de var verkligen underbara! :/ De kom med den fantastiska tårtan och fick hela reastaurangens gäster att sjunga!






Madde såg nöjder ut! ;)


Och eftersom det var min födelsedag var det jag som bestämde, så jag bjöd hela restaurangens personal på tårta! :)


Dår var det även min tur att få dansa.. usch! Jag kan verkligen inte...

Vi bjöd även flickan som sålde rosor på tårta och så fick hon ett sött paraply att sätta i håret! ;)


Vi tog oss hjälp av några killar från Enköping att dricka upp vår vattenmelon, det var bara att inse, om vi hade gjort det själva hade vi inte kunnat stå på benen efter! ;) haha

Rasmus och jag


Madde och Viktor



Det var dom sista bilderna från denna tripp! :( Jag kan inget annat säga än att det varit en sjukt rolig resa, min första med Maddson! Något jag gärna skulle göra igen. För jag känner att jag och hon är på samma våglängd. Vi kunde ha våra pensinär-kvällar och läsa var sin bok, utflykter och även partajja och äta gott!

Take care


Kommentarer
Postat av: CM

Vad kul att jag fıck vara med pa ett horn :)

2010-06-18 @ 15:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0