boattrip

På tredje dagen var det båttur till havs, dock var det fortfarande röd flagg! Men som tur var märktes det inte nämnvärt väl ute på havet. Denna dagstur med lunch inkluderad och fri tillgång till dryck gick på 50 lira, cirka 250 svenska kronor. :)










Våghalsen Madde skulle självklart hoppa i plurret från båtkanten, dock gav hon ifrån sig det värsta skriket någonsin vilket fick mig att skämmas resten av dagen! ;D haha




Jag tog det lugna och tog trappan ner till det klara blå! ;)





Det blev även lite dans för oss ladies on the boat! ;D




Här har vi de berömda österrikarna Ivo och Metin. Dem spelar fotboll på elitnivå tydligen.. När de blir lika stora som Zlatan så har vi bildbevis på att vi träffat dessa hunkar.. ;) haha


Bild på oss och vår kapten Jack Sparrow! ;D


På kvällen blev det utgång till utestället Robin Hood med österrikarna. Jag gillar dock inte Robin Hood, inte heller gillade jag österrikarna speciellt mycket. :P





Dagens outfit:
Klänning /H&M
Skor /H&M

Förfesten ägde rum på vår restaurang med favoritdrinkarna! :D



Det gick 3 dagar, sen var Patte på sin första shoot i världshistorien! Titta och häpna! ;D






Men vad ska vi säga, de bjöd oss på en massa drinkar! ;D haha

Take care


Kommentarer
Postat av: Anna

De ser faktiskt ut som ena riktiga sleezeballs, de där österrikarna. Men din klänning är helt fantastisk måste jag säga!

2010-06-16 @ 09:30:28
URL: http://killforkicks.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0