summering av shopping

Har glömt att göra inlägg om mina senaste inköpt som jag gjorde precis innan resan. :) Här kommer dom, dock kommer jag ju inte ihåg priserna då. :/


Transperant vit topp /GinaTricot

Svart topp /GinaTricot


T-shirt med detaljer på axlarna /H&M


Cykelbyxor i spets /GinaTricot


Bruna gladiatorsandaler, och ser ni? En röd lapp, det innbär att Patte handlat på rean! Ni som känner mig vet att jag aldrig lyckas hitta kap! /Eurosko


Kofta i härlig höstfärg /GinaTricot


Denna SATC-inspererande blåsa hittade jag på BikBok för bara 49 riksdaler! Så jag tog mig friheten och köpter en svart också!

Take care


Kommentarer
Postat av: OJALA

Haha det ser ju precis ut som den Gina klänningen jag la ut pa bloggen för ett tag sen :D skit snygg !

2010-06-17 @ 20:45:54
URL: http://olgasdaily.blogg.se/
Postat av: OJALA

Och jag älskar shortsen :D

2010-06-18 @ 01:10:53
URL: http://olgasdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0