rastlös nu, vill jobba

Sitter och väntar på att klockan ska röra sig! Är något så otroligt rastlös, men känner ändå att jag inte hinner hitta på något innan jobbet. :/ Har redan varit i stan och inhandlat Anna K's födelsedagspressent samt studentpressent. Ni sitter jag och vräker i mig kakor i massor! :P Snälla klocka, rör dig!

Jobbar 15-19.30, sen ska jag nog på grillmys uppe i Vänersnäs med tjejerna. Bäst att jag går och packar kvällens packning med kläder och marshmallow. Eller som Oskar sa, när jag lämnar huset bör jag packa ner pass, tandborste och massa grejjs eftersom varje resa från Velanda är som en utlandsresa! ;D haha


Marinblå-randig t-shirt /GinaTricot
Mörka jeanstights /GinaTricot
Nagellack "Check me out" /H&M

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0