min födelsedag i sverige

Då har min födelsedag ägt rum som de flesta kommit ihåg, tackar facebook för det! ;D haha Men till er besvikelse får jag säga er att det inte hända så mycket på min födelsedag, till en början i alla fall! ;) Jobbade 10-19. Och när jag kom hem, ja, då överaskades jag av två stora ting! :D

Först, när jag öppnade dörren till mitt rum stod ingen mindre än Ojala där och lyste!! I mitt rum, inte i Bryssel!! Jag skrek och grät på samma gång. Den lyckan jag kände då var obeskrivlig! Min andra halv har kommit hem!! Jag älskar dig tösen min! :)

Det andra var att en gudomligt stor och vacker bukett stod på mitt bord, vilken var från Alfred! :)



Take care


Kommentarer
Postat av: OJALA

De var oförglömligt <3 Tror mitt grattis dränktes av ditt skrik där och da haha, sa grattis igen min älskade ! Älskar dig alltid !

2010-06-30 @ 21:48:53
URL: http://olgasdaily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0