kräftstjärt

Idag kanske jag inte var allt för smart. Solade som vanligt eftersom det var så fint väder och så har jag faktiskt sommarlov nu ju! ;D Ja, i alla fall. När man ska sola rumpan för första gången för i år så ska man kanske ta det lite lugnt. Men nej, jag öste på med kokosolja! Så nu har jag bokstavligt talat en kräftstjärt! ;D haha Och inte nog med det, solade i spets så brännan har mönster.. Erkänn, lite coolt är det i alla fall!? ;D haha

Nu ska jag snart göra mig iordning för lite jobb, ska jobba för Philip Morris på Trägår'n bland alla dessa fulla studenter ikväll! Ska bli kul faktiskt.. :)

Och vill bara flika in, 2 dagar kvar!! ;D



Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0