jeepsafari

Då var det dags för vår jeepsafari at night! ;D Det var nog inget direkt för mig, jag hade förväntat mig mer vild körning ute i skogen, men det var mest på grusvägar. Sedan stannade vi upp vid ett ställe och fick känna på den turkiska kulturen. Det gillade Madde, så det beror nog lite på vad man är ute efter. Denna safari med inkluderad middag var 50 lira, cirka 250 svenska kronor. :)




Här med utsikt över Alanya!





Här kommer även lite turkisk kultur..


Stället eller restaurangen som man nog ska kalla det var super mysigt. Jag tyckte det var väldigt inspererat av Asien. Du hörde ständigt bruset av rinnande vatten och grodor, och man satt och åt i små liknande hyddor som fanns längs vattendraget. Omgivningen gav verkligen en känsla..


Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0