drama drama

Fjärde dagen, och det händer inte mycket mer än häng på stranden med österrikarna.






Denna dagen brände Madde sina berömda vader! Har ni som inte hört Madde prata om sina vader räcka upp en hand?! ;) Jag har nog aldrig mött någon som är så besatt av att INTE bränna sina vader och går och gör det i alla fall! ;D haha

Ett annat dilemma vi mötte den dagen var att jag svimma nere i recpetionen. Efter att ha varit nere på stranden hela dagen utan att dricka speciellt mycket (jag är ju så ovan med att dricka så jävla mö vatten så jag glömmer), sen hade jag och Madde vår siesta och jag märkte när jag gick upp ur sängen hur kroppen bara ville lägga ner typ. Jag fick mig upp och bestämde mig att gå till supermarket eftersom jag kom på att jag inte ätit något sen frukosten 10 timmar tidigare! Men jag kom bara till receptionen, för där blev allt svart! Juppjupp..

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0