anna k. 20 jordsnurr

Igår var det firande av vår egna lilla underbara Anna K. som fyllde hela 20 jordsnurr! ;D

 

Vi kollade på Viktoria och Daniels bröllop till största delen av kvällen, men vi fick klämt in lite kubb också! ;D


Här går Simon igenom spelreglerna innan för att minimera risken för sura miner! ;)







Det slutade med att hela mitt lag hata mig, även om de inte erkänner det. För Simon sa innan vi började om vi bara har en kloss kvar att slå ner så ska vi bara slänga iväg sista pinnen för att ge försök om att få ner den i nästa omgång. Trodde det även gällde när vi bara hade kungen kvar, men tydligen är det tvät om då, att vi må få ner kungen med sista pinnen för annars är vi körda. Och jag som tror jag är grymt snabbtänkt slänger bort sista pinnen istället för att sikta på kungen, så vi förlorade! :P

Take care


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0